29.07.2021
Salon GOMEZ w Forcie Mokotów
Industrialne, otoczone zielenią przestrzenie Fortu Mokotów urzekły firmę GOMEZ oferującą ubrania marek premium, która zdecydowała się w tym miejscu otworzyć swój salon. W głównym, odnowionym budynku Fortu nowy najemca zajął ponad 2600 mkw. powierzchni na dwóch poziomach. Loftowy charakter wnętrz dobrze wpasował się w lekką i luksusową koncepcję sklepów stacjonarnych GOMEZ. To kolejna po Red Bull firma, która dołączyła jeszcze wiosną do grona firm korzystających ze zrewitalizowanego kompleksu należącego do White Stone Development.
Fort Mokotów ma szanse stać się bardzo modnym miejscem nadchodzących sezonów. Kilka minut drogi ze Śródmieścia, starego Mokotowa, Szczęśliwic czy kompleksu biurowców przy Domaniewskiej znajduje się ostoja ciszy i uspokajającej zieleni z niespotykaną loftową architekturą po pięknej rewitalizacji. Dla detalisty specjalizującego się w wymagających markach premium i luksusowych to przestrzeń wręcz idealna, tworząca zupełnie nową jakość na rynku mody i mapie miasta – mówi Jakub Kwiatkowski z GOMEZ.
Bardzo nas cieszy, że kolejna marka doceniła potencjał i urok Fortu Mokotów. To oryginalne miejsce przyciąga firmy i ludzi, którzy chcą zaznaczyć swoją indywidualność i oryginalność. Zielona enklawa w centrum Mokotowa przez lata była nieco odizolowana od reszty miasta. Dzięki temu zachował się niepowtarzalny klimat obiektu. Jednocześnie przeprowadzona rewitalizacja otworzyła to miejsce na świat i dała bardzo zróżnicowanej grupie najemców nowe możliwości kreowania przestrzeni. Fort oferuje obecnie zielone tereny rekreacyjne, powierzchnie do pracy o różnych formatach, wreszcie lokale gastronomiczne, eventownie czy studio fotograficzne. Na tym jednak nie koniec. Kolejne projekty są w drodze, którymi mamy nadzieję wkrótce zaskoczyć zarówno naszych najemców, jak i gości – mówi Karolina Borkowska Dyrektor Fortu Mokotów.
White Stone jest polskim deweloperem specjalizującym się w nowoczesnym budownictwie mieszkaniowym i komercyjnym, który stawia na wyjątkowość swoich obiektów – nietuzinkową architekturę, wysoką jakość wykonania. Nieruchomości White Stone, tworzone i zmieniane z troską o potrzeby korzystających z nich ludzi, doskonale wpisują się w miejskie przestrzenie. Deweloper starannie dobiera różnorodne projekty, do każdego podchodząc indywidualnie. Fort Mokotów, także spełnia wszystkie kluczowe dla inwestora wartości. Zrewitalizowany kompleks oferuje 10 tys. mkw. przestrzeni w sześciu budynkach. Wyróżniają się one surowością, przemysłowym i militarnym charakterem. Ogromne znaczenie ma teren wokół nich. To stare drzewa z alejkami oraz potężny wał ziemny – pozostałość po carskich fortyfikacjach. Ta niezwykła przestrzeń znajdująca się w centrum Warszawy tuż przy ul. Racławickiej zapewnia łatwy dojazd: rowerem, komunikacją miejską, samochodem.
Fort rozbudza wyobraźnię. To dlatego skupia firmy i ludzi z branż kreatywnych: reklamy, architektury, filmu, fotografii, sztuki, mody, itp. Jest to zgodne z misją White Stone, bo deweloper chce stworzyć w Forcie Mokotów przestrzenie atrakcyjne i przyjazne dla ludzi twórczych, by stał się on enklawą kreacji biznesowej i artystycznej. Ideą miejsca jest rozwój – nie tylko obiektu, ale i odwiedzających oraz pracujących tu ludzi. Kompleks jest otwarty dla mieszkańców Warszawy i wszelkich gości.